Valtion Eläkkeensaajat VES-Helsinki ry

Perustettu 12.4.1989

•  Kokoamaan valtion ja yksityisten hyvinvointialojen palveluksesta eläkkeelle jääviä henkilöitä eläkeläistoiminnan pariin.
  • Tule sinäkin mukaan toimintaamme - saat uusia ystäviä ja harrastuksia.
  • ​Mahdollisuuden tavata myös vanhoja tuttuja, työelämästä  ja ay-kuvioista
VES-Helsinki ry:n logo

Toimintaa:

• Kerhokokous on (talviaikana), pääsääntöisesti  jokaisen kuukauden toisena keskiviikkona, klo 15:00-17:.00.
     Kampin palvelukeskuksen Fade-salissa, Salomonkatu 21 B, 00100 Helsinki.
  • Kerhokokouksissa vierailee asiantuntijoita elämän eri alueilta, kertomassa ajankohtaisista, hyödyllisistä, tärkeistä ja mielenkiintoisista asioista sekä ilmiöistä.
  • ​Kerhokokous aloitetaan yhteisellä rupattelutuokiolla ja pullakahvilla,  (josta perimme 2 euroa, kartuttamaan retkirahastoamme).
  • ​Toukokuun kerhokokouksen vapputarjoilut ja joulukuun puurotarjoilun kustantaa yhdistyksemme, VES-Helsinki,
    kuten ​joulukuussa arvottavan herkkukassitkin.
  • ​Arpajaiset, järjestämme kevätretkellä sekä helmi-, huhti- ja lokakuun kerhokokouksissa. Arpajaisvoitot lahjoitamme
     itse ”vapaaehtois-periaatteella” .
  • Kerhokokousten ulkopuolella teemme retkiä, käymme konserteissa ja vierailemme eri paikoissa.
  • Kesäkuukausina järjestämme kesätapaamisia lähiseuduille.
  • Jäsenmaksumme on 20 euroa/vuosi

Valtion Eläkkeensaajat VES-Helsinki ry:n jäsenenä saat

Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry:n tarjoamana:

• Vaikutuskanavan omiin eläke-etuihisi.
  • Eläkkeensaaja-lehden 6-kertaa vuodessa. Lehti tulee  jäsenmaksunsa maksaneille kotiin kannettuna.
    Keväällä ilmestyy  neljä numeroa ja syksyllä kolme.
  • EKL liiton Rajaniemen lomakodin palvelut jäsenhintaan.
  • Alennusta Suomen Hostellijärjestön Hostelleiden hinnoista.
  • EKL järjestää myös eläkeristeilyjä ja muitakin tapahtumia.
  • Uudet jäsenet saavat Tallink-Siljan etukortin Helsinki-Tukholma risteilylle A-C hytissä.  Kortit jaetaan kaksi kertaa vuodessa kirjepostilla suoraan jäsenille.
  • Alennuksista ja mahdollisista uusista eduista tarkemmin EKL:n kotisivuilla